Counting the days...! - Reisverslag uit Houten, Nederland van Bram Vergouw - WaarBenJij.nu Counting the days...! - Reisverslag uit Houten, Nederland van Bram Vergouw - WaarBenJij.nu

Counting the days...!

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Bram

09 November 2016 | Nederland, Houten

Lieve mensen,

Ons nieuwe avontuur gaat bijna beginnen! Het stof is van de backpack geklopt en de malariapillen zijn in aantocht. We gaan weer heel wat prachtige slenterdagen tegemoet!

Via onze reisverslagen brengen wij jullie graag geregeld op de hoogte van onze avonturen aan de andere zijde van de globe!

Dikke zoen en/of box.

Bram & Dieuw

• 09 November 2016 - 16:12

Mark Dijs:

Veel plezier!!! Wanneer is het afscheidsfeest?

• 10 November 2016 - 11:22

Jasper:

Geniet!!!! Veel plezier!!!!

• 10 November 2016 - 12:21

Bram:

Je komt nog maar lekker een borrel doen met Dana dijsie!
    Geen grootse afscheidsparty dit keer

• 10 November 2016 - 20:10

Piet Zonnebloempje:

Heel veel plezier samen op jullie reis. Maak er een geweldige tijd van. Dat jullie lekker jing en jang mogen zijn.

• 20 November 2016 - 16:41

Jan:

Goede reis luitjes, geniet er van.

• 29 November 2016 - 17:07

Marsha:

YESSSSSS!!!

• 30 November 2016 - 22:22

Roxana:

Seguro que va a ser una super aventura! Sí.

• 01 December 2016 - 00:21

Emily:

Ik verheug me nu al op de verhalen voor tijdens de nachtdienst!
    Heel veel plezier samen! Liefs!

• 16 December 2016 - 21:39

Jan En Trees:

Hey luitjes ,
    Gaat ie goed met jullie? Weinig wifi zo te zien hè?

Bram

''Though we travel the world over to find the beautiful, we must carry it with us or we find it not'' Samen met mijn prachtige vriendin, alias Dieuw de blonde godin, reis ik, alias Vergu, veelvuldig de wereld over. Via onze reisverslagen hopen wij jullie enthousiast mee kunnen te nemen in ons nieuwe Suske & Wiske avontuur van 2016-2017! Vanaf 1 december 2016 t/m 30 april 2017 bivakkeren wij namelijk in Zuid- en Midden-Amerika ;-) Dieuw & Vergu Het spaanse geluk

Actief sinds 08 Nov. 2016